Kontakt os

Vil du vide mere, om hvad vi kan gøre for din forretning?

Dit navn (obligatorisk)

Din e-mail (obligatorisk)

Emne

Din meddelelse

Sign up to our newsletter

Handelsfremmende prognose

Prognosticering af kampagner er Optilons tilbud for at håndtere kampagner og andre former for markedsførings aktiviteter.

At lave prognoser for virkningen af kampagner i forhold til en baseline prognose er fortsat et af de mest udfordrende problemer i efterspørgselsdrevet planlægning. Løbende kampagner kan være dyre, anslået til så meget som 12-15% af bruttoindtægter for nogle virksomheder. At lave prognoser for kampagner er tidskrævende og vanskeligt på grund af et stort antal variabler med komplekse samspil, der er begravet i enorme mængder datamed en høj grad af ”støj”. Selv med megen ekspertise, er det normalt ikke altid muligt at forstå sammenhænge mellem de involverede variabler.

Optilon bruger kraftfuld Machine Learning teknologi, der giver betydelige fordele i forhold til mere traditionelle metoder. Vi har set eksempler på en reduktion på 20% i prognosen fejl, 30% reduktion i tabt salg og en reduktion i forældelse af produkter på 30%, blandt virksomheder, som bruger denne teknologi.

Læs mere om vores tilbud i Serviceoptimering.

Vil du vide mere om prognosticering af kampagner?

Kontakt gerne Optilons salgschef Jens Stenquist på +46 709 379 285 eller jens.stenquist@optilon.se.

Del